Frakt / Retur / Salgsvilkår

Retningslinjer for retur

Du kan returnere de fleste nye, uåpnede varer innen 14 dager etter levering for full refusjon. Vi betaler returfraktkostnadene hvis returen er et resultat av vår feil. Det kan være om du har mottatt feil eller en defekt vare.

Du bør forvente å motta refusjonen innen fire uker etter at du har levert pakken til retur, men i mange tilfeller mottar du en refusjon raskere. Denne tidsperioden inkluderer transporttiden for oss å motta returen fra avsenderen (5 til 10 virkedager), tiden det tar oss å behandle returen når vi mottar den (3 til 5 virkedager), og tiden det tar banken din for å behandle refusjonsforespørselen vår (5 til 10 virkedager).

Hvis du ønsker å returnere en vare, vennligst kontakt oss med bestillingsnummeret ditt og detaljer om produktet du ønsker å returnere. Varen/e sendes da til adressen
Hillbilly MTB AS, Kuluvegen 1, 3570 Ål. 

Frakt


Når du legger inn en bestilling, anslår vi fraktkostnad for deg basert på tilgjengeligheten av varene dine og fraktalternativene du velger. Om varen/e bestilles fra vårt fjernlager så må man beregne noe lenger leveringstid. 

Vær også oppmerksom på at fraktprisene for mange varer vi selger, er vektbaserte. Vekten til en slik vare finner du på detaljsiden.

 

 

Salgsvilkår for Trø Te

 

Våre salgsvilkår er utarbeidet for å gi deg som kunde en trygg og forutsigbar handleopplevelse. Ved å handle hos oss godtar du følgende vilkår:

 


 

1. Parter

 

Selger: Trø Te, organisert av Hillbilly MTB AS , lokalisert i Kuluvegen 1 på Ål.
Kjøper: Personen som gjennomfører kjøpet via våre løsninger.

 


 

2. Betaling

 

  • Vi benytter betalingskort og Klarna som betalingsløsning. Alle betalinger gjennomføres ved kjøpstidspunktet.
  • Priser oppgis i NOK og inkluderer merverdiavgift (MVA).

 


 

3. Levering

 

  • Varer kan hentes i vår fysiske butikk ved Ål stasjon eller sendes via avtalt transportør.
  • Leveringstidspunkt er normalt 2-5 dager ved kjøp. Ved forsinkelser vil vi kontakte deg så snart som mulig.

 


 

4. Angrerett

 

  • Du har rett til å angre på kjøpet innen 14 dager fra mottak av varen, i henhold til angrerettloven.
  • For å benytte angreretten, må du kontakte oss og returnere varen i original emballasje og tilstand.
  • Eventuelle returfraktkostnader dekkes av kunden.

 


 

5. Retur

 

  • Varer som returneres må være ubrukte og i samme tilstand som ved mottak.
  • Ved retur må kvittering eller annen kjøpsdokumentasjon fremvises.

 


 

6. Reklamasjonshåndtering

 

  • Du har rett til å reklamere på feil eller mangler i henhold til forbrukerkjøpsloven.
  • Ved reklamasjon, vennligst kontakt oss umiddelbart med beskrivelse av problemet. Vi vil vurdere og håndtere saken så raskt som mulig.

 


 

7. Konfliktløsning

 

  • Eventuelle tvister søkes løst i minnelighet mellom partene.
  • Hvis enighet ikke oppnås, kan saken bringes inn for Forbrukerrådet eller behandles av domstolene i Norge, med jurisdiksjon i Hillbilly MTB AS sitt lokale område.

 


 

Har du spørsmål om våre vilkår eller kjøp hos oss? Ta kontakt via post@trote.no eller på tlf: 940 69 716

 

Takk for at du handler hos Trø Te!